Ferrão, J., Lopes, Raul, (2004). Understanding Peripheral Rural Areas as Contexts for Economic Development. In: Lois Labrianidis, The Future of Europe’s Rural Peripheries,
observa
Ano da publicacao: 2004
Ferrão, J., Lopes, Raul, (2004). Understanding Peripheral Rural Areas as Contexts for Economic Development. In: Lois Labrianidis, The Future of Europe’s Rural Peripheries,
Schmidt, L., Truninger, M., Valente, Susana (2004). Problemas Ambientais, Prioridades e Quadro de Vida. In: João Ferreira de Almeida, Os Portugueses e
Schmidt, L., Fonseca, S., Truninger, M. (2004). Riscos Ambientais e Riscos Alimentares: Percepções e Atitudes. In: João Ferreira de Almeida, Os
Schmidt, L., Valente, Susana, (2004) Factos e Opiniões: uma abordagem transnacional ao desenvolvimento sustentável. In: Luisa Lima, Manuel Villaverde Cabral e
Ferrão, J. (2004), Área Metropolitana de Lisboa: Um Lugar entre Mundos. In: João Ferrão, Área Metropolitana de Lisboa, Gentes, Paisagens, Lugares, pp.
Lima, Aida, Guerra, J. (2004). Degradação ambiental, representações e novos valores ecológicos. In: João Ferreira de Almeida (org.), Os Portugueses e
Ferrão, J., Ferreiro, Maria de Fátima, Lopes, Raul (2004). Entrepreneurship and Innovation in Two Contrasting Portuguese Rural Areas. In: Labrianidi, Lois, The
Lima, Aida, Guerra, J. (2004). Ambiente e cidadania: dimensões da mobilização ambiental em quatro países europeus. In: Luísa Lima, Manuel Villaverde
Schmidt, L. (2004), Environmental Education – media and fashion. In: Lang, Peter, World Trends in Environmental Education. Ed. Peter Lang.
Bina, O. (2004). Analytical Strategic Environmental Assessment’s Principles and the Objectives of the European SEA Directive. In: Caratti, P., Dalkmann,
Observa is financed by ICS-ULisboa and Fundação para a Ciência e Tecnologia (UIDB/50013/2020 , UIDP/50013/2020 , LA/P/0051/2020)
Observa takes care that the information provided on this site is current and accurate. If, however, you found an error or omission, please report it to the email observa-ics@ics.ulisboa.pt. Thank you.